5 dovedností, které by měl ovládat skvělý týmový lídr

od Nikola Jaroschová
< 1 minuta čtení
DomácíKomerční sdělení
Business Institut prehledne
Zdroj: Shutterstock

Jak se stát ideálem všech podřízených? Kvalitní lídr by měl umět svůj tým nadchnout a motivovat.

Ne každý lídr je ve své roli úspěšný a všichni si jistě dokážeme vybavit z vlastní zkušenosti takové příklady. Poznat rozdíl mezi dobrým a špatným lídrem přitom není tak těžké. Vést lidi sice vyžaduje širokou škálu dovedností, dobrá zpráva ale je, že většina z nich se dá jednoduše naučit.

Zkušenosti nabyté praxí je ideální zkombinovat se specializovaným studiem zaměřeným na práci s lidskými zdroji. Právě takové, které nabízí pražský Business Institut v MBA programu Řízení lidských zdrojů.

Co všechno tedy zvládá skutečně dobrý lídr?

  1. Umí motivovat celý tým i jednotlivce
  2. Podporuje jednotlivé členy týmu v dalším rozvoji podle jejich individuálních schopností
  3. Dovede týmu představit vizi budoucnosti a dalšího směřování
  4. Zvládne se srozumitelně vyjadřovat, ale ještě lépe naslouchat
  5. Dokáže přiznat chybu a nepřestává na sobě pracovat

Jednou z největších výzev současného byznysu je bezpochyby nábor, řízení a udržení kvalitních zaměstnanců. Business Institut nabízí manažerský program Řízení lidských zdrojů, určený všem, kteří chtějí porovnat zkušenosti nabyté praxí s teorií a posunout se profesně dál. MBA program je vytvořený pro každého, kdo potřebuje získat ucelený obraz o práci s lidským kapitálem od A do Z. Pro vytížené studující je nespornou výhodou možnost 100% online formy studia.

Výkonnost a efektivita každého týmu jde většinou ruku v ruce s kvalitou jeho lídra. Tým, který je motivovaný a dobře vedený bude s největší pravděpodobností daleko lépe zvládat svou práci než tým, kde tomu tak není. Vložit čas a peníze do kvalitního vedení je proto investicí, která se z dlouhodobého hlediska každé společnosti rozhodně vyplatí.

Autor: redakce



Související články