Nové logo pořadu Sama doma se stalo virálem. ČT přiznala, že to byl přešlap

od Raina Tomanová
2 minuty čtení
ester janeckova
Zdroj: Profimedia

Česká televize tento týden vydala nové logo legendárního pořadu Sama doma, který se na jejich obrazovkách objevuje od roku 1998. Logo se ale trochu nepovedlo.

Grafici se na logu opravdu vyřádili a pokud vám logo uniklo, můžeme uvést, že místo toho, abyste se těšili na pořad pro ženy, které se věnují hlavně domácnosti a dětem, to spíše vypadalo, že ČT láká na pořad Sado mama. Podle ČT se prý jednalo o omyl, přitom už od listopadu mají registrovanou doménu sadomama.cz.

Grafika měla velký „potenciál“

Česká televize dle echo24.cz přiznala, že tušila, jaký bude mít takové logo dosah. Z původního Sama doma snadno vzniklo Sado mama a pořad se v posledních dnech těší velké popularitě. Na sociálních sítích se to neobešlo bez odezvy a vzniklo také několik vtípků na toto téma.

Podle České televize se jednalo o chybu grafiků, která ale televizi stála velkou ostudu. V současnosti už najdete pouze staré logo, které ČT znovu vrátila do „oběhu“. Veřejnosprávní televize se k tomu vyjádřila také na sociálních sítích.

„Děkujeme za dotazy i podněty k vzniku nového formátu. Chápeme… Tohle překlopení loga se prostě grafikům při tvorbě nového iVysílání úplně nepovedlo. Změnu názvu ani dramaturgie Sama doma ale neplánujeme. Staré logo je zpátky. A Sado mama už je zase Sama doma.“

Proč je registrovaná i doména?

Filip Platoš z tiskového oddělení ČT ale přiznal, že potenciál této grafiky se bohužel dal očekávat. Právě z toho důvodu mají také registrovanou doménu sadomama.cz, aby mohla vzniknout stránka, která bude parodií na pořad Sama doma.

Pro Echo24 nakonec Platoš ještě řekl: „Dvakrát jsme vstoupili do stejné řeky. Dvouznačné logo vzniklo při finalizaci designu nového iVysílání v půlce listopadu, jeho „možnosti“ byly odhaleny a z opatrnosti jsme tehdy registrovali i doménu.“

Logo bylo navíc spojené s fotografií všech moderátorek, které se na snímku usmívají, jak uvedl blesk.cz. Dílo tak bylo dokonalé a internetem začal kolovat nespočet vtípků právě na grafiku loga. Česká televize přiznala, že grafici šlápli vedle a logo okamžitě stáhla. I tak ho ale viděly tisíce lidí.

Zdroj: echo24.cz, blesk.cz

Autor: Raina Tomanová



Související články